Kill the Santa

En kollega vars namn jag inte nämner är en liten tönt allt... inte så liten heller.
Tidigare i våras tog han med sig en blomma från sin pojkvän som han skulle ha stående vid sitt skrivbord.. jäätte gulligt tänker ni.. skit fånigt tycker jag. Denna person erhöll även 10 stycken super vackra en meters rosor. SOM HAN SEDEMERA SLAKTADE TILL 50 CM ROSOR. Suck.. dem där 50 cm han kapade kostar ju för fan 50 kr extra.. hahah
Idag hade han med sig en Tomte.. EN TOMTE.. som han hade fått av sin käresta. Jäätte gulligt tänker ni. skit fånigt tänkte jag. Nu h ar han gått hem. Jag skall binda en snara runt tomtejävelns hals och hänga upp han i lampan. Hoohohohoho..

I fredags var vi ute en sväng och tog oss ett pyttelitet glas vin i det allra lugnaste laget. Vi gick till en restaurang vi ofta besöker för att det är så lugnt och trevlig och mysig.. Ack så vi misstog oss.. det är ju för fasiken julbord och denna kväll hade lockat till sig dem allra fulaste (ja fulla va dem med) bönderna man kan tänka sig.. Extra ordinär fylla var det. Herregud.. En herre (som kallades Viveca) drog upp en liten söt enbuske ur grannfastighetens blomlåda. Skit kul kan man ju tycka på fyllan.. SEN ÅT IDIOTEN UPP ENEN. Jo det är sant.. Hörde hans förtvivlade sällskap ropA: HJÄLP MIG, VIVECA ÄTER EN GRAN. En annan i sällskapet: MEN VIVECA INTE KAN DU VÄL ÄTA EN GRAN. Jag finner inga ord..

Idag fick Eva en choklad ask av Cladde.. för att hon gjort en macka. Serriöst härhar man suttit ett halv år och varit super gullig, lyssnat på alla frågor, stöttat, hejat och varit alldeles, alledeles underbar.. Och vad får jag.. inte ett skit. Eva som dessutom kallat henne för den lilla invandraren.. Jag skall också bli rasistfaschist.. Då bör man få en chokladask.. skall öva till säsong 2009.

Skall även införa management by fear till nästa år. Prova om det fungerar..

Sanna var inte här idag.. det märktes på telefonerna..

Snart är det julledigt.. bara 5 dagar kvar. 3 av dagarna har vi inplanerat julmys.. fan vad det skall mysas.. jag börjar få ont i magen av alla pepparkakor och glöggen sprutar ur öronen på mig. Va e det för fel på Coca Cola light och chips..

Nu skall jag hänga tomte jäveln..


Kommentarer
Postat av: sara

Die tomte jävel die!!!!!!!!!!

2008-12-15 @ 17:38:15
URL: http://hogg.blogg.se/
Postat av: Cladde

Bittermarie..den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge ;)

2008-12-16 @ 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0