Sanny is checking out! Byyyyeee!

Åhh idag slutar skogshoran.. vi kommer att sakna dig. Hon fick en passande assocear i farvälpresent. Ett par gula gummistövlar att just använda i skogen.
Bye Sanny Bye.. Good Luck! Du är bäst.

Nu är det dags för sista avslutningsjulfesten (tror vi har haft 5 sådana den senaste veckan). Skall iväg och inhandla läsk till festen. Eva tyckte inte att det räckte med en bag in box på 4 personer. Druuuuuuuunkie.. Viveca har åkt till småland där hon kommer iffrån. Således är alla enar i staden säkra..

Nu är det drygt bara 40 dagar kvar till stina börjar. VAD VI LÄNGTAR.
Här är hon med sin pojkvän David. DEM ÄLSKAR VARANDRA.. JAG LOVAR..


Jag har på begäran lagt upp en ny bild på henne eftersom föregående inte  dög. Detta var den bästa bilden jag kunde hitta. Här ser man liksom inte ditt ansikte..(du är väldens finaste!!)

Jag skall ta med mig Miretta och inhandla vin.. så vi ses ikväll vid 11 tiden. Det är ungefär då jag och slowlypants kommer komma fram.

Imorgon bär det av till skånelandet och ni får lite semetster från mig.

God jul alla älskade medarbetare. Ni har gjort denna säsong till en grym och rolig sådan. Jag älskar er!!


Kommentarer
Postat av: sara

härmapa

2008-12-19 @ 17:38:25
URL: http://hogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0