The Grinsch

Vi har en alldeles egen terrorist.
En alldeles speciell sådan.
Vi älskar henne lidelsefullt.
Vi lider och skrattar..
Idag är det julfest. The Grinch alias Fernie har hittat till vår julfest och jobbar hårt på att sabbotera julstämmningen.
Vi har förgäves försökt tysta The Grinch genom att
stoppa in en banan i munnen
låsa ute henne i trapphuset men hon fann en väg in
låsa ute henne i korridoren men hon fann en väg in
skrika shut the f up i kör
Brotta ner henne
Inget har bitit.. Jo hon har bitit sig fast i våra öron med jaaag äääär såååå glaaad att just ddduuuu är  häääär. Vaaa rooooligt. Jag kan inte beskriva med ord hur hennes röst ekar i mitt huvud. Jag tar en Treo.

"Eva säger precis: Nu låter det så därkonstigt igen. Kan berätta att det var ljudet från telefonen som ringde.

Lyssnade precis av min telefonsvarare. det var eva som frågade:
FÅR JAG GÅ HEM NU
FÅR JAG GÅ HEM NU
FÅR JAG GÅ HEM NU
FÅR JAG GÅ HEM NU
FÅR JAG GÅ HEM NU
FÅR JAG GÅ HEM NU
FÅR JAG GÅ HEM NU
FÅR JAG GÅ HEM NU
det kan man också kalla en viss terror. Psykisk terror.  Jag tar en treo till.

Hårt du arbetar Miretta.. går det bra med sminkningen.

Det är tyst borta i monster hörnan. Måtte hon ha hittat en annan avdelning att terrorisera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0