MEN RING DÅ!!

Nu sitter vi här beredda.. sjukt många är vi. Det går bra att börja ringa nu.. RIIIING!! Halllååååå.. Men ring då..
Jag kommer förmodligen få ångra ovanstående önskning:-)

Vi har gått ut med ett toppen erbjudande till alla vinteruttråkade svenskar! Sjukt bra erbjudande måste tilläggas.. se http://www.wallmans.se/ för mer info:-)

Tagit in syrran att jobba extra.. Det går hyffsat trots hennes sifferdyslexi. Kvinnan kan inte upprepa en fyrsiffrig kod utan att slänga om siffrorna (trots att hon läser innantill). Så om någon ringer och har helt knasiga bokningsnummer.. så vet ni varför..  Nu sitter hon och är söt och väntar på att det skall ringa..

Linda Marcusson jobbar också extra idag.. Ni vet hon med kryckan. Hon kallades förövrigt kryckan innan hon slutade.. Nu har hon ingen krycka och hon är dessvärre för vacker för att kallas för något som vi andra har förärats att kallas..

Claudia är tillbaka och fyller till råga på allt år i dag.. Hemkommen från Florida kan jag nu meddela att jag inte är ensam om att vara färgad.. känns skönt idag att vi svarta (syss, cladde och jag) nu tillhör majoriteten och normaliteten här på avdelningen..

Cladde har dessutom köpt en hund.. som hon har döpt till bobo. Bobo är ju steffe.. fast man kan ju säga att steffe är en hund så det passar sig ju.. Jag skall kalla hunden Bobo för stefan ström

Martin Åslund.. jag vet att du läser. Kan meddelas att Martin drack en ubåt i fredags.. sooo 80´ties. Men sen är han ju några år äldre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0