Resan blir nog inte min..

Kort inlägg idag.. korta inlägg=mycket att göra

Stina skulle nominrea mig till Grys Flygplan men så blev det inte med motiveringen:

Stina says:

eftersom du förvandlades från att vara snäll och trevlig till att ignorera mig totalt


Jag hann mellan sammtalen, statistik och andra bestyr svara på lite facebook frågor om mina vänner:
-Tror du att Miretta har plågat ett djur - Jag svarade ja med motiveringen: Människor är väl djur
-Tror du att Stefan har betalat för sex- Jag svarade ja med motiveringen: Han betalar ju för att få vänner såååå..
-Tycker du att Eva är narcisistisk - Jag svarade ja för jag trodde det stod Nazistisk och det är hon ju. Svårt ord för en dyslektiker!

Claudia är tillbaka det märks: Hon frågade idag vad ett rese set var.. Jag tror att det är ett set man har med sig när man reser svarade jag. Sen skulle hon köpa en "skoställare" hahah va fan e det??

Kommentarer
Postat av: Inez

nämen allvarligt du e såå rolig!!!!!!!!

2009-02-04 @ 02:57:57
URL: http://www.scenliv.blogspot.com
Postat av: claudia

Men allvarligt alla vet vad en skoställare e för nåt!!!

2009-02-05 @ 16:16:19
Postat av: Anonym

Allvarligt!!!! Man måste ju göra sig förtjänt av att åka. Jag kan ju inte skriva en positiv och snäll motivering som jag sen inte kan stå för....

Självklart skulle motiveringen kunna låta så här: Snälla Gry ta med vår chef på resan så hennes anställda kan få vila upp sig en vecka samt att våra sår hinna läka eftersom hon slår oss varje morgon innan vi börjar jobba och sen en gång innan vi går hem för dagen.

2009-02-06 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0