STINA VART TOG DU VÄGEN

STINA gick ut för att handla godis. FÖR CA EN TIMME SEN..Undrar om hon har gått vilse, om hon gick baklänges och klockade sig själv för att kolla hur långsam hon är, om hon har blivit kidnappad. Bör man ringa polisen??
Jag menar man är ju jäääävligt sugen på godis. Nu kanske hon kommer.. jaaaaaaaaa goooooodis:-)

Beach2009 (eller bitch 2009 om man pratar om Stina) stundar. Vi startade dagen med en härlig frukost.
Chocolate Chip Coocies, Cola Light och ballerina kakor (Yes David kom försent igen).

Som mellanmål har vi ätit väldigt mycket frukt. Själv tror jag att jag har fått i mig ungefär 6 stycken (Till er som är fruktpoliser och håller reda på att man bara får äta en om dagen så hade jag med egen frukt. Eller det hade jag väl egentligen inte men jag har sparat frukt och ätit av mina kollegors kvot).

Sen åt vi torkad kyckling i micro med fetto ris som var överkokt och tzatsikiexpresssupergarlicsauce. Man luktar mumma i munnen nu.

som eftermiddagsfika unnar vi nu våra välsvaravde kroppar med välförtjänt choklad och gott & blandat. Snart är vi alla lika smala som tapeten om vi fortsätter...

Minns ni min misstolkning av Eva när jag svarade på frågan om hon var narcissist och jag trodde det stod nazist?? I en mail konversation med alla under dagen så svarade Eva vid ett tillälle med att svara på Mirettas oskyldiga kommentar med att klistra in länken: http://www.migrationsverket.se/index.jsp?swedish/medborg/medborg.html
Ni som inte har träffat Eva så ser hon ut ungefär som följer: (här skulle jag klistrat in en bild på Kim Hartman i allå allå emliga armén föreställande Nazi Helga.. men jag hittade ingen bild).


(At them= för att hon e lite schitzo sometimes)




Bobo har kissat i mattan ludde. han har kissat I mattan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom en arbetsdag på bokningen ser ut så här: 9:00 kastar du in mig i buren. Kl 12:30 får jag på nåder gå på toa och kasta i mig en bit mat för att sen 3 min senare alltså 12:33 sätta mig i buren igen. Vissa dagar släpper du ut mig 17:00 andra 18:00 ur buren. Och när du sen igår beordra mig att gå ut i snöstorm för att handla godis så var d klart som fan att jag tog tid på mig jag passa tom på at dricka en klunk vatten.....

2009-02-06 @ 15:28:22
Postat av: Anonym

Eftersom en arbetsdag på bokningen ser ut så här: 9:00 kastar du in mig i buren. Kl 12:30 får jag på nåder gå på toa och kasta i mig en bit mat för att sen 3 min senare alltså 12:33 sätta mig i buren igen. Vissa dagar släpper du ut mig 17:00 andra 18:00 ur buren. Och när du sen igår beordra mig att gå ut i snöstorm för att handla godis så var d klart som fan att jag tog tid på mig jag passa tom på at dricka en klunk vatten.....

2009-02-06 @ 15:28:46
Postat av: showgirl

jag har en utamning åt dig i in blogg:-)

PÖSS I

2009-02-10 @ 00:28:06
URL: http://www.scenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0