julpyssel

Mariah Carey och All i want for x-mas eller Mariah Terror och "Al I want for x-mas ljudar i bakgrunden. Terror är det för att vissa här tror sig varade begåvade med en sångröst. Vilket ju inte är fallet. Mitt huvud värker... ooouch! Shut The fuck up!!!
Hade jag varit gäst hos oss och hört dem i bakgrunden hade jag serriöst övervägt mitt beslut att besöka oss.

Fernie ville idag avsätta mig som chef. RESPEKT! Jag hämnades med att koppla en man som kunde väldigt dålig engelska till henne. Främst för att jag inte ville göra om Fannys misstag som sa shited istället för cheated till en gäst. Väldigt roligt.

Lena Å eller monstret som hon även kallas hotade med att gå in i systemet och förstöra lite så att jag hade något att skriva om. Det var inget hot. Det gör hon ju hela tiden. Hon är fantastiiskt rolig den där Lena Å. Vet nog ingen som har lyckats döpa om sitt eget företag och alla som jobbar där till att jobba på Coca Cola. Hon heter egentligen camilla men hon lyckades även döpa om sig själv till Lena Å. Men fin är hon:-) Söker någon en väldigt attraktiv tjej som är väldigt kunnig vad gäller datorer och Program. Kontakta inte henne.. (PUSS)

Fan nu har dem satt på Hej Baby Baby, jag lovar den kommer att spelaspå repeat ca 100 gånger. Det hjälpte inte att ta sladden till bandspelaren ifrån dem. De införskaffade i en ny bandspelare. Tack EB! Tack!

JULPYSSEL
-Ta en ekonomi assistent i röd tröja (eller annan färg som kan associera till julen)
-Tejpa fast henne i en kontors stol med Gaffa tejp
-Ta kort
För att skoja till det extra mycket kan man rulla in henne i arkivet och stänga dörren.


Skall träffa en karl.. min kollega Sanna gav mig tipset att inte prata så mycket. Jag vet inte om jag skall ta det som en förolämpning eller ett råd.. hmmm

Täck upp nu Sanna på telefonen när jag är på möte hahahahah

På möte nu (man måste ju jobba också) .. återkommer med mer dokument innifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0