Vilken härlig dag , ha ha ha ha, Man blir riktigt glad, ha ha ha ha

Igår var det julfest..  Hur kul som helst.. Tyvärr urartade det hela då jag fick en kniv mot strupen och inputtad i en bil. Bilen gick till en populärrestaurang i stora staden. Blev inputtad på stället och tvingades dricka vin. Jag lyckades ta mig loss och klockan 03:00 var friheten äntligen min och jag kunde bege mig hem. Såg att jag hade haft inbrott under natten. Tjuven hade ätit Hamburgare hemma hos mig och inte plockat bort efter sig. Ett riktigt svin..

Dagen har varit lång och lidelsefull (men det var som sagt inte mitt fel). Matz som david heter i andra namn kom försent (hmm ovanligt). Och när han kom så var det ingen vacker lukt han hade i munnen kan jag meddela. Ingen vacker syn heller.. Som en bäver liksom. Han hade kanske också blivit kidnappad av samma kidnappare och medtvingad till populärrestaurangen.

Marie har varit lika fasansfull idag.. Hon har gått hem nu.. SKÖNT.
Hon vill inte att man lägger upp bilder på henne här.. så nu gör jag just det
Marie:


Linda (ekonomislampan) har klippt sig idag. Hon ser lite ut som på följande bild:


Kind of Blond liksom.

La la la la min hjärna är lite som en svamp idag.. Sannas också.. vem fan e Gisela och Åsa. Dem jobbar tydligen här.

Stina "en resa från A till Ö" ifrågasatte varför hon var med på bild i gårdagensblogg fastän hon inte jobbar här.. Jag hade inget bra svar till detta så jag infogar en bild till för skojs skull.
"En resa från A till Ö" Kallas hon för att hon förmodligen har alla bokstavskombinationsstörningar som finns. Ni vet ADHD, Damp etc etc..


Hej då!

Kommentarer
Postat av: a till ö

nu får inte du nån julklapp av mig... synd för dig eftersom jag är väldigt bra på att hitta fina presenter trots att jag har hela min damp m.m.

2008-12-19 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0