Utkast: TORSDAG 10 ...

TORSDAG 10 DECEMBER. SKOGSHORAN.

HATA BLOGGAR. Men jag måste.. måste få berätta min historia. Berätta på vilken sjuk avdelning jag jobbar på. Berätta hur det dagliga livet här på vår sjuka avdelning är. Ni förstår inte.. förstår inte hur jag har det.
Måste inflika att jag älskar alla monster som jobbar här. det är dem som gör att dagen flyter förbi i ett nafs. Vi har sjukt roligt. Inte en dag går förbi utan ett ap flabb. Måste ju stå för att det är jag som anställt dessa twisted people!

10:00. Eva lovar dyrt och heligt att idag skall hon inte säga några elaka saker. Hon skall inte vara rasistisk och smäda homusexuella människor. Det gick bra i några timmar.

10:05 david hävdar bestämt att han sett fel på schemat och visst trodde att han började kl 10:00. Hmm dra den om bussen som välte. Dessutom luktade han gammal ost när han kom in. Tror bestämt det var blåmögelost.

11:00 Eva ritade mig (sin chef) med gul tuchpenna i ansiktet och hävdade bestämt att det inte syntes.

11:30 David har dragit ut en bild på Mona Sahlin och propagerar: SVERIGES FRAMTID.. NOT!! Ignorerar på hög nivå.

12:30 David hotar Marie att berätta för alla omJooni

13:05 Marie hotar david med toalettspray medans David försöker tvångskrama mig.

13:10 Jag lutar mig mot väggen där äckelungarna har spottat. Jag har fått det på min jacka.

14:30 Vi hittar Mirettas blogg där hon redogör för hur hon fakar att svara i telefonen och låtsas skriva viktiga mail.

14:45 Ett till jävla bröllop. bläää

09:00-17:00 sara har kommenterat alla bilder på facebook som det går. Hon försöker nog sätta världsrekord.

15:00 Stonki och Marie har möblerat om davids kontor till oigenkännlighet

09:00-17:00 Anton sjunger och drar otroligt dåliga vitsar

15:45 stefan flätar Lindas hår.

15:47 Jag upptäcker att Stonki ändrat min Msn rubrik för 1 miljonte gången och även denna gång har jag diarée och ont i magen.

16:45 Eva misslyckades med dagens uppgift och väser till mig: nu sitter hon därborta och plattar håret igen. Jag: Vem?? Eva: Skogshoran! Ehh well!

Hanna skall åka till London med Seb.

Marie vill aldrig gå hem. Hon har idag utsett sig själv till biträdande Callcenterchef.


Kommentarer
Postat av: Mikael

hahahahahaha fy fan vad roligt!

2008-12-11 @ 17:08:24
Postat av: David

Jag kommer aldrig våga komma försent igen, då blir man ju hängd av Bittermarie

2008-12-11 @ 17:11:40
Postat av: sara

Gud vilken trevlig avdelning detta verkar vara :)

2008-12-12 @ 14:12:01
URL: http://hogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0