Bulledämpande headset..

Idag fick jag följande länk skickad till mig: http://www.expressen.se/halsa/1.1550775/din-chef-kan-gora-dig-sjuk
Jag tog tacksamt emot den. Jag gör dem sjuk?? Det är väl iallafall jag som sitter på jobbet med svininfluensan. Det är kanske inte heller så konstigt eftersom jag anser att giltig frånvaro är sin egen bortgång. Då får man ta att barnen smittar en med olika bakterier dem ådragit sig.

Just nu är jag väääldigt glad över att jag investerat i bullerdämpande headset. En het disskution om att ingen på vår avdelning kan sjunga och  att Britney Spears (:-S) gör dem bästa låtarna eller ej övergick till att Stefan och Stina skränade Womanizer. det värsta är ju att dem just bara kan just Womanizer i hela texten. Detta är ett återkommande problem. Men det är ett problem! Det måste ju för fasiken vara emot svensk lagstiftning att vistas i sådan här arbetsmiljö. det är en hälsofara.

För att bevisa att Sara visst kan sjunga sitter hon och wealar till Britney som hon spelat på youtube. Ursäkta men jag har förbjudit youtube. Ingen respekt! INGEN RESPEKT!

Önskar att jag hade en hörselskada just nu. Fast då hade det ju iof varit ganska jobbigt att svara i telefon. Haaallååå haaalåå jag hör dig inte.. haaaallååå.. klick!

Imorgon är det Valborg. Kan man elda häxor på dem?

Kommentarer
Postat av: sara

vi kan sjunga, vi är grymma på bokningen!!!!!!

2009-05-11 @ 16:02:23
URL: http://hogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0