HOTAD

HOTAD, SLAGEN, TJATAD PÅ, OMKULL PRATAD, SJUNGEN PÅ... Jag kan inte nämna antal gånger jag har blivit utsatt för påtryckningar om att jag skall blogga. Jag har nu fallit för påtryckningarna och jag går inte längre säker såvidda jag inte bloggar. sååå nu gör jag det.

Idag är det tisdag. En lååång dag.. en inte så händelserik dag...

Anatal gånger Marie sagt fula ord idag: 2-3 (ovanligt lite faktiskt, undrar om hon har ont i halsen).

Antal nya tänder: 1 (jätte fin tand)

Antal gånger Sanna lämnat sin gamla mat inne på avdelningen: 1000 5000 gånger

Antal nersmittade medarbetare i EBOLA pga ovanstående smittospridning: 3

Antal gånger vi önskat rösta ut stina i ett Ö-Råd: 2

Antal personer vars pojkvän köpt ett trevåningsradhus med valv och rosa tapeter: 1

Antal födelsedagar: 1 (grattis Davido).

Antal gånger jag kollat priset på sista minuten resor under dagen: ca 100

Vidare har Stefan MR Modepolis (självutnämnd) kommenterat allas klädval i vanlig ordning (Eva har bla en bordsduk runt halsen vilket han finner mycket märkligt). Själv ser jag tydligen ut som en skolflicka i mina rosa skor..  Solen skiner och vi tittar på den genom fönstret. Äcklena på andra sidan har en balkong där de sitter och ånjuter en kopp kaffe. Hoppas dem snart sätter kaffet i vrångstrupen.

Nästa blogg inlägg: 2015-12-28.

Kommentarer
Postat av: Helena

Välkommen tillbaka gumsan! Lustigt att jag precis lade in om prenumeration på din sida, eftersom jag tröttnat på att kolla varje dag om du skrivit nåt! Och PLOPP! Ett inslag från Bitter... Skoj!

2009-04-15 @ 15:08:55
Postat av: Stina

Eftersom jag nu äntligen har blivit utröstad från denna hemska avd så kommer jag från och med imorgon flytta in på mitt nya fina kontor nere på Wallmans Salonger. Dock måste jag ta med mig vantar samt en tjocktröja eftersom det kan dra lite kallt där. Men men va gör man inte för att slippa dig!

2009-04-15 @ 15:17:40
Postat av: stina

Tillägg till din blogg:

Antal gånger stefan har fått lust att ge Sanna en örfil idag: 1

Detta pga hon ska piggna till lite bara. Inget ont menat alltså

2009-04-15 @ 15:20:13
Postat av: Inez

Hej o välkommen tebax!! Underbart!!

Men måste bara säga: damd you people up there! Varför skall ni skicka ner Stina till oss??? Ok, fattar att hon som den lilla ondska hon är inte klarar av fönster, med solljus, trevliga lokaler, possetiva människor, men att flytta ner henne till bunkern...till oss...vad har vi gjort? Låt oss ha bunkern med väggar fyllda av grönmögel och fukt och giftiga gaser i disken för oss själva!! Är inte detta fruktansvärt nog, nu skall vi som extra straff få Stina också... BUhhuuu. HA HAHA Nä skoja bara gillar den lilla pommeripossan. KRAMAR

2009-04-16 @ 14:18:48
URL: http://scenliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

bla bla bla bla Inez. Hur kan det komma så mycke skit snack och elakheter från en sån liten kropp? Jag är inte heller så förtjust i att sitta nere på Wallmans och behöva höra när du sjunger falsk och se när du dansar i otakt. Fast vid närmare eftertanke så skulle det nog gör dig gott att jag är där nere för då skulle jag både kunna lära dig att sjunga och dansa lika bra som jag kan ha ha ha. pöss inez

2009-04-17 @ 02:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0