Utmaningen..

 jag har blivit utamand av I Showgirl I http://www.scenliv.blogspot.com/

1. Gå till "mina bilder"
2. gå till den 6:e mappen
3. ta sedan den 6:e bilden i den mappen, lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden!
4.utmana sedan 6 bloggare att göra samma sak!!

Här är min bild:
för ni som hann se var detta väldigt roligt. Men jag blev hotad till livet så jag var tvungen att ta bort den.


Detta är en bild på en kille som min kompiskollega gjorde fel med.
Följande är ett exempel på hur man kan ha roligt på jobbet efter en festkväll/after work
1. Välj ut lämplig person som gjort ett litet snedsteg dagen innan
2. Fråga ut personen och pressa fram namnet på snedsteget
3. får du bara förnamnet så förösk komma ihåg den information du fått tex: vart spenderade kollegan natten etc. Vilken buss tog du till jobbet.
4. Leta på birthday.se
5. Googla på informationen du fått fram
6. Hittar du en bild så kopiera upp denna i ca 20 exemplar
7. Sätt upp bilderna överallt på din avdelning och gärna på kollegans skärm
8. vik dig dubbelt och skratta högljutt när kollegan upptäcker ditt smått elaka skämt.

Jag känner inte så många bloggare så jag utamanar
hogg.blogg.se
fjäderstefan
evasbonnigalivwhitabadenglishcombat
skränigamarie

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh no vad länge sen du skrev, jag kan bara inte leva utan dina blogginlägg, snälla snälla skriv!

2009-03-18 @ 18:47:40
Postat av: sara

När ska du blogga igen?

2009-03-20 @ 16:42:15
URL: http://hogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0