ÄR INTE HAN 6 ÅR???

Igår var vi på Oscars föreställning showbuisiness..
Första akt var väl så där och jag kom på mig själv att räkna ner numrena som framfördes. Karl, Rennie och Hanna är alla 3 helt sjukt magiska dansare men numrena kändes an aning torra. När "The special Guest Star" klev in på scenen blev man ju en aning besviken.. Hade Karl frågat syrran för att hon inte hade något arbete? Well.. När hon sedan tog dem första staplande dansstegen kunde jag inte hålla tillbaka fnisset. Jag såg fram emot det förbeställda vinet i pausen.
Andra akt: What the fuck happend!! Jääääävla vilken bra show. Sharon Dyall startade akten med en sjukt rolig hyllning till världens altar. Karl, Rennie och Hanna tog vid med att framföra danser och sånger så man fick hjätklappning. Faktiskt:  hjärtklappning och upphetsning.. Rekomenderar alla att se den:-)

Blev i vanlig ordning övertalad att gå ut.. Med hot och knivar övertalade David mig. Jag skall polisanmäla honom!!

Kom ni håg Tzatsiki morsan och Polisen. Jätte gullig film. Eller hur! INTE LÄNGRE. Den lilla lilla söta pojken.. INTE LÄNGRE..
Igår såg jag till min förfäran hur min kollega besudlade den lilla vuxna tzatsiki med sin tunga och mun.
BLÄÄÄ VEM FAN HÅNGLAR MED TZATZIKI.. ÄR INTE HAN SEX ÅR??
Tyvärr kan jag ej namnge denna kollega. NÅGON SOM ÄR NYFIKEN PÅ VEM DET ÄR MÅSTE MUTA MIG MED COCA COLA FRÅN LÄSK AUTOMATEN. LIGHT SKALL DET VARA!


För att göra kvällen extra rolig så glömde jag mina kort i davids väska och var således oförmögen att betala en taxi. Sara erbjöd sig att gå hem med mig (i 1 dm hög klack och snööö??) Det var gulligt men vad är det för fel på att låna en pengar till taxi.. Näää Bittermarie 30 + fick ta bussen hem..

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: sara

Hahahaha jag skulle ha lånat dig pengar om jag hade pengar, jag fick också ta bussen hem ;)

2009-01-27 @ 12:31:30
URL: http://hogg.blogg.se/
Postat av: Anonyma Eszter

Du är min nya hjälte :-)))

Sprider evangeliet Bittermarie till mina vänninnor och kollegor som har humor i ryggraden. Mången skratt tack vare dig...Tack från en hemlig beundrare på BSC...;-)

Kram

2009-01-28 @ 14:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0