Hat..

kl 13:40

Stina says:
men jag mena inte att du skulle blogga om mig pucko
Stina says:
du kan väl skriva nått intresasant
Stina says:
framför allt nått roligt
Stina says:
sara skulle aldrig blogga så där enkelt och fantasilöst som du gjorde precis 
Binthi says:
 hahahahahhaha
Binthi says:
tyckte det va skit kul
Sara says:
nää jag har djup inspiration till alla mina blogginlägg
Stina says:
när saras blogg är lite mer filosofisk än din
Sara says:
tack stina du förstår mig
Binthi says:
aaa speciellt alla kändisar hon har träffat
Stina says:
jaa
Sara says:
dom är viktiga för min utveckling
Stina says:
d finns alltid en klok eftertanke
Sara says:
juste
Stina says:
men man kan bara ta som ex från saras blogg
Stina says:
Hyllning till 30åringen
Stina says:
var ett inlägg som var väldigt fint
Stina says:
Sara Tipsar

Stina says:
och då kan man fråga sig vad sara tipsa om.....
Stina says:
Jo om bittermaries blogg
Stina says:
om inte jag hade läst saras blogg så hade jag aldrig börjat läsa din


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarligt läs inte denna blogg... Tror att d finns ett pris för Sveriges sämsta blogg. Binthi du hade lätt varit nominerad

2009-01-08 @ 13:55:08
Postat av: Anonym

BITTERMARIE ERKÄNNER:

Binthi säger:

hahaha men d va väl lite händelserikt så här på torsdagseftermiddagen.. elakt ja.. händelserikt? absolut!!

Stina säger:

Men d är ju du bittermarie som står för elakheterna

Stina säger:

här kom man med en helt oskyldig och snäll förfrågan och sen blev man uthängd av bittermarie...

Binthi säger:

jamen jag hade liksom inget annat att skriva om

Stina säger:

DÅLIG FANTASI

2009-01-08 @ 14:07:33
Postat av: Anonym

MSN är nog djävulens påfund alt gudsverk till bloggar som lider av dålig fantasi eller trist vardag

2009-01-08 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0