Tack för priset!

Vill tacka alla ni som stöttat mig och gjort det möjligt för mig att vinna detta pris.

Jag har vunnit priset för att va "Världens sämsta bloggare"
Tackar ödmjukast. Detta har jag erhållit då jag är sämst i heeela världen på att blogga. Men nu är det ju så att jag har ett jobb.. ett jobb jag skriver om. Det är ju viktigare.. visst?!

Nyss pratade jag med en tant som gick upp i falsett för att vi ringt henne 3 gånger och nu fick vi (läs ordagrant) för i helvet sluta ringa henne! Hon har ju för fan inte tid att ta telefonen hela tiden. Hon hade ju läst sitt mail som vi skickat ang den inställda föreställningen. Jag bad så hemskt mycket om ursäkt för att vi inte visste att hon läst sitt mail samt att vi månade om att hon skulle få informationen om den inställda föreställningen. Nästa gång det är en föreställning inställd skall vi absolut inte ringa och meddela henne detta. Herregud vi vill ju inte störa. Vad är det för fel på vissa människor.

Idag kom ABC tillbaka.. Vi skulle ju välkomna henne med lite vatten på stolen och något annat djävulskap.
Men.. vi glömde. Vi försökte få supporten att ge henne lösenordet samhall 2008! Men det fungerade inte heller.
Det kändes jopbbigt att bli motarbetat så där.

Slowlypants var hos läkaren idag och skulle komma sent.Jag ok:ade detta (trots att jag som tidigare nämnt inte tycker detta är ett giltigt själ för att vara ledig), jag föreslog att hon skulle skynda sig. Sen kom jag på att jag borde berätta för henna vad skynda sig betyder och skrev att det betyder att man går fortare än vad man brukar göra. Detta är nämligen en företelse som slowlypants inte begriper. Hon går nämligen baklänges när vi andra går framlänges. En gång sa hon att hon skulle springa (hon gick i normal promenad takt). LOVE U ;-)..

Vi är glada nu.. det ringer av bara den. Såå tacksamma för det. Vi tänkte i början att det bästa var att det är till en föreställning som brukar ta en sekund att boka. Till vår bevikelse mistog vi oss. Ett bokningssamtal tar nu ca 15 minuter. detta är för att kunderna som ringer är närmare 100 och det tar ca 7 försök att få dem att skriva rätt bokningsnummer. Däremellan skall dem berätta vilken realtion dem har till föreställningen (i ca 10 minuter). Sen måste man få dem att förstå vart dem skall hämta biljetterna. 90% ignorerar våra instruktioner och går fel.. till ett ställe som vi inte ens nämnt.
Jag ser fram emot att bli gammal jag!

Jag skall starta en insamling. Denna insamlingen skall gå till att köpa kläder till stefan. Han går omkring i en tröja med inte mindre än 10 hål i. han ser ut som en uteliggare (hans söta ansikte bekräftar dock motsatsem). Han säger att han aldrig kommer att slänga den för det är en Tiger tröja.. förmodligen en Tiger tröja han köpte när han var 10 år. Sara har erbjudit sig att laga den åtminstone. men han tackade vänligt nej. Andra dagar ser han ut som en liten kyckling. Hans kläder är täckta med dun från hans jacka. jackan är han stolt över. Det är en "äkta" Canada Goose......... från Kina.. hmmm. Skänk pengar nu (gärna femkronor). Läggs på mitt skrivbord eller stoppas i sparbössan ute i korridoren som likanr en läskautomat. Coca Cola light Por favor!

Vill tacka alla mina älsklingar för en underbar vecka! Jag är stolt över er och älskar er alla.

Bifogad bild är på sanna som fyllde 22 år igår, Grattis!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU E JU SKIT ROLIG JU!!! kommer lätt följa din blogg. P.s hahaha slowpants, Stina e alltså inne o extra knäcker förstår jag, hahahha bättre hon e slö hos er än hos oss i salongerna tänker jag då, hahaha!

KRAM I

2009-01-28 @ 01:31:58
URL: http://www.scenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0